Cât te costă o vacanţă la ski ?

Afară ninge frumos, iar eu stau ghemuită într-un colţişor cu trei pături deasupra mea şi cu laptopul în braţe.  Sunt relaxată, liniştită şi plină de putere pentru cucerirea notelor frumoase în sesiunea anului 2017. Concediul şi-a arătat efectul, iar cine nu a avut ocazia să se întrerupă de la rutina zilnică, chiar nu vă invidiez. Şi totuşi, dacă simţiţi necesitatea incorporării personale  într-o mini vacanţă în această ţară formidabilă, recomand cu tot sufleul să vizitaţi Braşovul şi pârtiile din Câmpia Braşov.

Fiind prima mea experienţă la ski am rămas plăcut surprinsă de acest tip de sport şi de locurile şi priveliştele frumoase din România. Recunosc că nu am mai călătorit înainte prin această ţară şi mii profund ruşine că nu ştiam o mulţime de chestii despre statul în care îmi fac studiile.

Şi deci, suntem în sezonul rece al anului, sezonul munţilor, zăpezii, vinului fiert şi a căzăturilor pe ghiaţă şi aşa cum mai aveţi posibilitate să vă organizaţi o ieşire din problemele pământeşti am calculat costurile unei călătorii în Poiana Braşov pe 4 zile şi 3 nopţi (timp în care reuşiţi să cădeţi şi să mâncaţi o grămadă de zăpadă) :

1.Aşa cum nu sunt cea mai mare amatoare a sporturilor active şi nu eram sigură că voi îndrăgi skiatul, nu m-am complicat foarte mult cu procurarea unui costum de brand sau maximă calitate ci am făcut o vizită outleturilor dedicate sportului şi cu 65 roni am găsit un costum foarte drăguţ pe mărimea mea.

2.Fiind 4 persoane am decis să închiriem un apartament cu două camere şi un living, şi am refuzat ofertelor de hotel sau hosting, astfel am reuşit să economisim mai bine de 200 euro. Per 3 nopţi şi 4 zile am achitat 900 lei. Menţionez că apartamentul avea capacitatea de a adăposti circa 6-7 persoane, iar costul închirierii rămâne neschimbat. P.S: dacă sunteţi interesaţi vă las linkul apartamentului aici .

3.Per zi achitam 50 lei pentru clăpari şi ski.

4.Am decis să gătim acasă astfel cheltuielile nu au întrecut suma de 150 roni.

5.Un abonament de la ora 13.00 până la 16.00 per zi pentru telegondolă-80 roni.

Desigur nu uităm şi de suma alocată transportuli până în Braşov, dar aici diferenţiază cifra de la caz la caz.

By the way nu eschivţi de la excursiile Braşovene sau pur si simplu admirarea acestui oraş frumos. Presupun că v-am plictisit un pic cu aceste calcule şi de aceea mai jos ataşez pozele din cadrul micii noastre vacanţe!15870551_1341419242545597_1433368721_n15878944_1342189145801940_1779848446_nimg_148015879048_1342188479135340_1476221442_n

15871321_1411086185592241_230692840_nimg_1462IMG_1525.JPGIMG_1532.JPG

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

1. Foarte tare sper sa ajung si eu prin februarie prin BV 😉

2. Bianca Ionel spune:

Când te distrezi așa frumos, chiar nu mai contează costurile. Bine, nici să nu fie exagerate, dar din ce ne-ai povestit, par mai mult decât decente.

3. Emilia Oana spune:

Costurile sunt foarte mici , distracția conteaza

Apreciază

4. ce fain! nu am skiat niciodata. avem si noi in plan sa mergem la munte in februarie, dar nu neaparat sa schiem, mai mult cu celofanul si de plimbare 😀

5. Ce fain! Sunt cam friguroasa de felul meu asa ca nu prea imi place muntele in perioada de iarna, desi poate m-ar tenta si o astfel de experienta.

6. Momentan inca am traume de la ski :D, dar ai prins preturi bune.

7. Alina Anghel spune:

Nu pot sa zic sa m-as duce la munte pentru ski, dar imi place zapada!